|
|
| Skidanje brand naljepnice sa tanka bajka | |
| | Autor/ica | Poruka |
---|
Sam Vrag man
Broj postova : 32 Godina imam : 49 Prebivalište : Tamni vilajet Vozim : Yamaha V-star 650 Classic Na forumu od : 14.12.2011
| Naslov: Skidanje brand naljepnice sa tanka bajka pet 16 pro 2011, 19:52 | |
| Obzirom da je naljepnica na tanku kod Honde Magne približna potpisu Josipa Broza (duža verzija), a ne nekom motoru - cruiseru, odlučio sam da istu zamijenim. Ali problem je nastao kod pokušaja skidanja pomenute nesreće. Dakle, ovaj potpis: bih zamijenio sa ovim: Prijatelj mi jedan reče da je sasvim moguće da je naljepnica "prešpricana" sa bezbojnim lakom. E sad, obzirom da sam ja laik što se tiče farbanja i sličnih zeza, a da se ne bih žestoko izradio PLZ HELP | |
| | | poč85 cro chopper forum
Broj postova : 1258 Godina imam : 39 Prebivalište : Flengi - Vrsar - ISTRA Vozim : Yamaha XT 660 R Na forumu od : 19.04.2009
| Naslov: Re: Skidanje brand naljepnice sa tanka bajka pet 16 pro 2011, 20:26 | |
| probaj viditi ako ima kako da je možeš malo dignuti kako bez nikakvih oštečenja laka ,ako ne najfiniji brušpapir i voda takozvani vodobrusni rad i lak dole...samo lak koji drži naljepnicu i onda poslije daš nekom da samo prelakira rezervoar i to je to....nema farbanja i boja če biti koja je sada.... | |
| | | emirharley cro chopper forum
Broj postova : 3466 Prebivalište : Sarajevo Vozim : Harley-Davidson Road King Classic Na forumu od : 30.11.2007
| Naslov: Re: Skidanje brand naljepnice sa tanka bajka pet 16 pro 2011, 20:27 | |
| Ako je prespricana bezbojnim lakom - a meni se po slici cini da jeste - onda se tu ne moze nista uciniti bez ozbiljnijih "radova", no ako je samo naljepnica, onda benzina cuda cini, skida i živo i mrtvo.
Ukoliko se, dakle, radi o naljepnici prespricanoj bezbojnim lakom, onda se sve mora strugati i ponovno farbati, ali sve to te ne bi trebalo kosatati vise od 100 - 150 KM. Ako se odlucis, javi se, dacu ti ime i telefon covjeka u Sarajevu za taj posao.