|
|
| Kupujem motor! | |
|
+10lignja mparac pinky mbani83 Dukes of hazzard Karlo Hedo Jack zed12 Kizo1986 14 posters | Autor/ica | Poruka |
---|
Kizo1986 man
Broj postova : 11 Godina imam : 38 Prebivalište : Nova Gradiška Vozim : Aprilia RS 50 Na forumu od : 30.06.2011
| Naslov: Kupujem motor! uto 05 srp 2011, 17:04 | |
| Vec duže vrijeme razmišljam o kupnji motora,pa trebam savjet neki,pošto vozim skuter,vec dugi niz godina,i to namjeravam bratu ostaviti,i sebi kupiti neki lijep,kvalitetan motor,za putovanja i druzenja,mislim ako uzmem 250 ccm,da cu ga brzo kako se kaze prerast,da mi nece biiti dovoljan i da cu ubrzo nijime biti nezadovoljan.Stoga ako mi neko moze dati bilo kakav savjet,gdje kupiti,na sto obratiti pozornost!Priznajem totalni sam laik,glede chopper motora,ali su mi se uvijek svidali!svaki savjet ili komentar da upoznam ili saznam ista,unapred bi bio zahvalan!jos jednom hvala p.s. uzeo bi novi motor,...ako to ista znaci,cijene su mi sada nebitne,kao sto rekao upoznajem se i sa modeli i sa svime,hvala | |
| | | zed12 cro chopper forum
Broj postova : 1932 Godina imam : 50 Prebivalište : ni vrit ni mimo Vozim : da Na forumu od : 02.03.2010
| Naslov: Re: Kupujem motor! uto 05 srp 2011, 17:08 | |
| https://www.youtube.com/watch?v=ewMpy3hH6q0 https://www.youtube.com/watch?v=MGf5jBszRvE https://www.youtube.com/watch?v=cZzVyk5LpmM itd,itd,itd
http://www.motorcycle.com/ - svi motori usporedbe, specifikacije , komentari | |
| | | Jack cro chopper forum
Broj postova : 3028 Godina imam : 58 Prebivalište : Zagreb Vozim : više ne vozim Na forumu od : 29.04.2008
| Naslov: Re: Kupujem motor! uto 05 srp 2011, 18:26 | |
| ma, moram napisati...
ima masu takovih tema... pročitaj po forumu...
uglavnom se svodi na :
- Hyosung gv 250 - Kymco Venox - Jinlun...
| |
| | | Hedo cro chopper forum
Broj postova : 3302 Godina imam : 37 Prebivalište : Santa Domenica Vozim : Cruisera Na forumu od : 16.07.2009
| Naslov: Re: Kupujem motor! uto 05 srp 2011, 19:06 | |