Početna stranicaPretraľnikPlastificiranje 610RegistracijaLogin

Plastificiranje

Go down 
+3
mrljo#2
Vladek
Bosqeto
7 posters
Autor/icaPoruka
Bosqeto
cro chopper forum
cro chopper forum
Bosqeto

Broj postova : 3849
Godina imam : 40
Prebivalište : Ljubuski
Vozim : Yamaha MT-01 i Suzuki B-King
Na forumu od : 16.11.2010

Plastificiranje Empty
PostajNaslov: Plastificiranje   Plastificiranje Icon_minitimened 25 oľu 2012, 13:47

apsolutni sam laik sto se tice procesa plastificiranja,

a zanima me da li se moze plastificirati dio na motoru koji je od aluminija,
kako taj proces tece,koji su mestri,kakve su cijene,

koliko plastifikacija traje,koji je njen vijek,odnosno kada se kombinacija odradi je li to za vijeke vjekova Question

unaprijed hvala svima

Zadnja promjena: Bosqeto; pon 26 oľu 2012, 04:06; ukupno mijenjano 1 put.
[Vrh] Go down
Vladek
cro chopper forum
cro chopper forum
Vladek

Broj postova : 5251
Godina imam : 42
Prebivalište : Velika Gorica
Vozim : sve kaj i kad stignem...
Na forumu od : 05.11.2007

Plastificiranje Empty
PostajNaslov: Re: Plastificiranje   Plastificiranje Icon_minitimened 25 oľu 2012, 19:40

Sve se može plastificirati.
Neznam kak ide taj proces, ja sam to više puta radio tj. dao to Tomiću koji ima svog meštra, plastificiranje je vrlo jeftino (par desetaka kuna, ovisno što se plastifirica).

ako misliš na postupak gotovo je za 1 dan, dugotrajno i postojanije od farbanja, ništa nije vječno....

molim lijepo!
[Vrh] Go down
mrljo#2
cro chopper forum
cro chopper forum
mrljo#2

Broj postova : 1668
Godina imam : 52
Prebivalište : 45°27'48.03"S 15°31'13.30"I
Vozim : HD - FLHTCUI '97
Na forumu od : 14.08.2010

Plastificiranje Empty
PostajNaslov: Re: Plastificiranje   Plastificiranje Icon_minitimened 25 oľu 2012, 21:07