Početna stranicaPretraľnikINFO Kako Do TWIN HORN - PULA 610RegistracijaLogin

 

 INFO Kako Do TWIN HORN - PULA

Go down 
4 posters
Autor/icaPoruka
mirzalicman
man
man



Broj postova : 25
Godina imam : 49
Prebivalište : Tuzla BiH
Vozim : VN 900
Na forumu od : 07.04.2008

INFO Kako Do TWIN HORN - PULA Empty
PostajNaslov: INFO Kako Do TWIN HORN - PULA   INFO Kako Do TWIN HORN - PULA Icon_minitimepon 02 lip 2008, 15:58

Rado bi se uputio is TZ za Pulu na Twin Horn Moto Susret (28-31-Avgust-08). Posto sam pocetnik ne bi zelio sam krenuti na meni tako dalek put. Pitam se da li iz Zagreba idete svi zajedno ili kako se vec organizujete. Ne bi mi bio problem krenuti sam iz TZ ali nadam se da ide jos neko pa da usput (TZ do ZG i iz ZG do PU) furamo zajedno. Takodje, kakva su iskustva vasa bila? Sta je neophodno za ponjeti i tako zelim malo vise informacija. Nisam nikada putovao tako daleko. Postavljam ovaj topic malo ranije tako da skupim sto vise informacija.

cuga
[Vrh] Go down
palomas
cro chopper forum
cro chopper forum
palomas


Broj postova : 4405
Godina imam : 59
Prebivalište : Varaždin
Vozim : BMW R1200 RT
Na forumu od : 05.03.2008

INFO Kako Do TWIN HORN - PULA Empty
PostajNaslov: Re: INFO Kako Do TWIN HORN - PULA   INFO Kako Do TWIN HORN - PULA Icon_minitimepon 02 lip 2008, 16:44

Do Pule još ima dovoljno vremena, tak da sigurno će se naći neka ekipa, kojoj se i ti možeš priključiti!

Put do Pule nije previše naporan, glavno je dokotrljati se do Karlovca. Dalje dolazi Gorski Kitar, i lijepa i zanimljiva cesta kroz lijepe šumovite krajolike, a ništa ektremno teško.

Kad se stigne do Rijeke, tamo ima odmorište Vrata Jadrana, s divnim pogledom na Kvarner, Opatiju, Krk, Cres i t.d.

Ja sam prošle godine dalje putovao cestom uz obalu mora, i bilo je predivno. Neki kojima se jako žuri, idu kroz tunel i dalje po Ipsilonu.